Himmel eller helvete

Jag har massor och ingenting att skriva om. Min dystymi har spelat ut sin rätt den senaste tiden. Nu har jag och min terapeut beslutat för att jag ska få utanför lägenheten minst 1h/dag samt sysselsätta mig med något kreativt dagligen som jag en gång i tiden tyckte om. Så nu gäller det att tänka efter vad jag brukade tycka vara roligt. Svårt att komma ihåg just nu. Men jag gillade att hänga på Kulturhuset så dit är jag på väg nu.

Sen ska en plan för jul göras allt för att självmordstankarna inte ska få fäste. Jultider är svårt för mig.

Men balansen mellan total melankoli och hypermani är svår. Det blir antingen eller.

Det händer även grymt positiva saker på kärleksfronten. Har talat om det för några, men i bloggen släpper jag bomben den 19:e. Vill ni veta innan dess får ni kontakta mig personligen, i annat fall får ni sitta framför era datorer där hemma och vänta till 19:e

Eder T


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0