Kämpar på

Jag kämpar på trots motgångar. Har 10 dagars julplanering att göra till Dbt:n imorgon, men skjuter på det en stund till. Allt för att julen inte ska sluta på iva/Piva som förra året. Det var en riktig nära-döden-upplevelse som jag inte har råd i några hänseenden att återupprepa.

Annars har mina mål för denna vecka gått ok. Ambitionen jag & terapeuten satte upp var att gå ut minst 30min varje dag, äta med någon varje dag samt städa och göra något kreativt dagligen. Har lyckats med det mesta. Har inte råd att hetsäta under jul/nyår så det här med regelbundet matintag måste hålla i sig. Det hade varit en sak om hetsätning bara innebar just det. Men för mig blir det hetsätning-> självmordstankarna, vilket är en stor risk att också bli till handling under denna sårbara period. Det vill jag inte!

Väntar på att hjärtat ska komma hem. Ikväll blir det filmmys, "Tomten är far till alla barnen":) Ytterligare en underbar rulle som kan ses om och om igen.

Eder T
Snart närmar sig den 19:e... Wiee:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0