Piggare

Sitter här och betalar sista räkningarna för månaden och se där finns lite mer kvar på kontot än det brukar!
Känner mig lite pigggare nu i kväll så jag hoppas kunna röra mig lite utanför lägenheten imorgon. Ska bl.a byta en tröja på lager 157 till mindre storlek. Jag hatar när jag får kläder i alldeles för stor storlek. Visserligen använder jag inte kläder som sitter taight. Känns som allt syns då, som att valkarna väller över. Dessutom trivs jag i saker som är luftiga och bekväma. Men snälla rara mor hur tänkte du när du köpte en tröja i L till mig? Ibland kan jag bli nojig och tro att folk ser mig så, men jag vet att mamma inte mena på det sättet. Hon vet ju att jag vill ha det stort, men det får vara nån måtta på't

För övrigt ser jag fram emot nyår för en gångs skull. Ska fira ett opretantiöst nyår med vänner jag tycker om. Så skönt ska det bli!

Eder T

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0