Prämiärdopp!

Idag har jag försökt ta hand om min kropp lite. Den behöver återhämtning känner jag. Så det blev till att åka ut till päronen i Åby. Bli serverad mat och umgås lite. Jag och syrran gick en lugn promenad i solen också. Jag får alltid en utskällning av henne för att jag går i rusande takt, men är det inte det värsta som finns när folk går för sakta? Eller är det bara jag som tycker det är fullt logiskt att man vill ta sig snabbast möjligt från punkt A till punkt B? Det är kanske ligger lite i min rastlösa själ;)

Nu på kvällskvisten blev det ett litet dopp i Ensjön. Skönt! Jag badar av många anledningar inte mitt på dagen i värmen bland massa folk. Ett kvällsdopp i all stillsamhet är däremot rätt trevligt. Älskar egentligen att bada! Måste börja göra det igen. När jag var yngre sprang man till sjön så fort isen smälte;) Naevars men prämiärdoppet brukade ligga i april iaf. Nu blev det 6 juni... nästa så illa att jag skäms;) 

Eder T

Kommentarer
Postat av: Ida

Megafin blogg! Hur ofta brukar du uppdatera den?

2011-07-11 @ 14:56:45
URL: http://gravidforsakring.net
Postat av: Tove

Tack! Försöker uppdatera den minst en gång om dagen.

2011-07-12 @ 01:21:02
URL: http://ultraradikal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0