Spring i benen

Sitter denna sommarnatt och funderar. Kan inte sova... måste ha nässpray! Blir knäpp av att bara vila hela dagarna. Känns som jag har massa spring i benen. Har massa konstiga kompensationstankar också som gör att det är lite svårt för mig att inte ge mig ut och motionera (när jag har ätit framför allt). Men försöker tänka att ju mer jag vilar desto snabbare blir jag frisk och kan ut i skogen och röra på mig igen.

Har försökt fokusera på min käre vän TV:n idag. Kan dock inte komma ihåg vad jag sett. Det är så jobbigt att vara helt fokuserad fast samtidigt inte. Hjärnan går på högvarv men minnet snappar inte upp något. Blir sådär knepig i huvudet när jag "irrat" runt en period. Brukar följas av en period då det inte händer nått, bara apati. Så det kanske va tur att jag blev sjuk så jag fick lugna ner mig lite och komma ner med fötterna på jorden igen.

Eder T

Kommentarer
Postat av: Madeleine

Intressant sida! Det märks att du gillar att blogga!

2011-07-13 @ 04:47:01
URL: http://djurförsäkring.net
Postat av: Tove

Tack! Jorå, gillar att skriva överhuvudtaget=)

2011-07-13 @ 18:18:19
URL: http://ultraradikal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0