Ytterligare ett år har gått

Då var man 22 år... suck. Åren bara går och fortfarande har jag inte lyckats åstadkomma något vettigt med mitt liv:/ Positivt med dagen är ju iaf att man får presenter;) Plus att mina katter kommer hem ikväll=) De små liven har varit hos mina morföräldrar under flytten. Så nu måste jag verkligen börja bli klar med lägenheten och alla kartonger! Vill inte ha mina vilddjur rivandes i kartongerna.

Dagen blir i övrigt lite firande med släkten ikväll och så kommer Sally hit idag också. Blir nog trevligt mina vänner.

Gårdagens insikt; Tove litar inte på människor. Nehe, hade jag behövt gå terapi för att få det bekräftat?:P

Eder T

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0