Vad sysslade jag med?

Det borde vara lås på mobil, dator, bil och alla andra möjliga kommunikations möjligheter när man tagit sömnmediciner. Snurra runt i natt på trippla doser av min ranson sömnmediciner utan att för den delen kunna somna! Skrev en del skeva grejer till folk, men som tur var är det inget helgalet iaf. Dock om något lite virrigt och osammanhängande. Tur att jag inte äger en bil numera. Minns den gången jag slängde i mig en drös sömnpiller och fick för mig att åka en sväng. Jag blir nämligen hög och uppåt på mina mediciner om jag inte somnar direkt. Sen får jag en lite för avslappnad och självsäker inställning till min förmåga. Iaf höll jag på att kroka in med en bil i en korsning och köra rakt in i ett betongvall på motorvägen. Jag hade dock millimetrarna på min sida den gången. Tur var också att jag hade fått för mig att bara åka till föräldrarna i Åby. Längre än så hade jag aldrig klarat för jag däckade sen på mage i deras soffa. Förstå chocken när mina föräldrar såg mig där morgonen efter. Dock ska tilläggas att jag aldrig har parkerat så snyggt i hela mitt liv! Klockrent hade jag backat in på uppfarten mellan 2 bilar i kanske världens mest sluttande uppfart. Efter det parkerade jag alltid bilen flera km från lägenheten och sen gjorde jag mig av med den.

Eder T


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0