I'm on fire

På ons ska jag hålla ett litet föredrag för Vänsterpartiet ang vårt medborgarförslag om köttfria måndagar inom den kommunala verksamheten. Det ska bli himla roligt. Men kanske borde förbereda mig lite dock. Freestylar oftast när jag ska prata inför folk men måste kanske se till att ha korrekt fakta som grund. Jag har alltid haft lätt för att prata inför större grupper även de gånger jag egentligen inte har en aning om vad jag snackar om. Det gäller bara att hålla sig lugn, låta överlägset säker och använda svåra termer. Men det är svårare att prata runt politiker som har retorik och argumentation i sitt arbete.

Men jag har hela morgondagen på mig så det är ingen panik än. Kan ändå inte jobba utan press. Jag måste verkligen ha stressen flåsandes i nacken om jag ska få något gjort.

Nu orkar jag inte röra mig upp från soffan. Möjligtvis att jag gör en 10m förflyttning mot sängen senare.

Eder T


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0