Update

Min kropp gillar inte mig just nu. Haft problem med kräkningar hela veckan. Måste försöka gå och ta mina förbannade prover. Men tar mig aldrig i väg. Hoppas på att det bara är magsjuka. Men risken finns att det kan vara njurar/lever då jag äter en medicin för min hypomani som kan skada organen. Har haft dåliga värden tidigare men de har alltid gått tillbaka.

Nu står det äntligen i mina papper att jag är biopolär, fick hem nya läkarutlåtandet igår. Så skönt att kanske få rätt hjälp för det. Det måste göras fler utredningar för att säkerställa en diagnos, men skönt att bara ha på papper att jag lider biopolär störning med hypomani.

Den 8:e feb ska jag på bedömning till ätstrningsteamet så nu börjar et rulla på med allt.

Eder T

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0